آموزش گذاشتن لینک در استوری (story) اینستاگرام

استوری اینستاگرام در ‌واقع یک داستان کوتاه است که با مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوها بیان می‌شود. هنگامی که وارد حساب کاربری خود می‌شوید، تصاویر افراد بسیار زیادی را در قسمت بالایی صفحه که دایره قرمز رنگی اطراف آن وجود دارد مشاهده خواهید کرد، حال اگر بر روی آن ضربه بزنید تصاویر و ویدیوهایی برای شما نمایش داده خواهد شد. این ویژگی اینستاگرام، با نام استوری شناخته می‌شود. برای گذاشتن استوری، ابتدا بر روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید در این حالت می‌توانید توسط برنامه اینستاگرام به‌صورت زنده، عکس و ویدیو بگیرید یا از طریق گالری گوشی موبایل خود، از عکس و فیلم‌هایی که طی بیست و چهار ساعته گذشته گرفته‌اید استفاده نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر استوری اینستاگرام فقط ۲۴ ساعت طول عمر دارد.

پیشنهاد میشود : کپی کپشن

شرایط لازم برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

اگر قصد گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را دارید باید شرایط زیر را داشته باشید :

  1. صفحه شما تجاری باشد.
  2. تعدا دنبال کننده‌های شما (فالوورها) بیشتر از ۱۰،۰۰۰۰ نفر باشد.

اگر صفحه شما تجاری است و بیشتر از ده هزار دنبال‌کننده دارید، این قابلیت برای شما فعال است. اگر تعداد دنبال‌کننده‌های شما کمتر از این مقدار است می‌توانید با روش‌هایی صحیح از جمله تبلیغات، این تعداد را افزایش دهید. البته اگر هیچ‌کدام از شرایط بالا را ندارید نگران نباشید، برای این مورد نیز راه‌حلی وجود دارد. در ادامه روش‌ گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را برای شما آموزش خواهیم داد.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام در نسخه جدید برای تمام کاربر ها با هر تعداد فالوور آزاد هست

چه کسانی با گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند ؟

  1. کسانی که صاحب کسب و کارهای آنلاین هستند و به معرفی محصول و خدمات خود می‌پردازند.
  2. کسانی که قصد آموزش به مخاطبین خود را دارند.
  3. کسانی که کار تبلیغاتی انجام می‌دهند.
  4. کسانی که سایت فروشگاهی دارند و برای معرفی بهتر محصول خود و یا ارائه تخفیفات لینک سایت را در استوری اینستاگرام قرار می‌دهند.
  5. بلاگرها و دیگر افرادی که برای مخاطبین خود مسابقه طراحی کرده‌اند.

پیشنهاد میشود : کسب درآمد از اینستاگرام

مزایای لینک گذاشتن در استوری

در حالت کلی استورهای اینستاگرام راهی عالی برای کسب و کارها محسوب می‌شود، زیرا امکان دسترسی به افراد بیشتری را حتی در خارج از ایران فراهم می‌کند، و این موضوع باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی کالا و خدمات خود را به تمامی این افراد معرفی کنید.

باتوجه به اینکه اینستاگرام از منابع بزرگ کسب درآمد در فضای مجازی محسوب می‌شود، باید این نکته را نیز در نظر گرفت که نمی‌تواند مانند یک وب‌سایت اطلاعات کامل و جامعی از محصولات یا خدمات را ارائه دهد.  قابلیت لینک گذاشتن در استوری تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدید مخاطبین و هدایت به سوی هدف مورد نظرتان دارد. مثلا فرض کنید صاحب فروشگاه اینترنتی هستید که جدیدترین محصول خود را در استوری معرفی کرده‌اید و تمایل دارید مخاطبین آن را خریداری نمایند، حال می‌توانید با قرار دادن لینک صفحه خرید محصول در استوری، مخاطبین را به همان صفحه هدایت کنید تا با ارائه اطلاعات کامل‌تر باعث جلب اعتماد و فروش بیشتر محصول خود شوید.

همچنین با استفاده از این قابلیت به‌راحتی می‌توانید تبلیغات دیگر صفحات و شبکه‌های اجتماعی را انجام داده و برای خود کسب درآمد کنید.

آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

با این پیش‌فرض که حساب کاربری شما تجاری و بیش از ده هزار دنبال کننده دارد، باید چند مرحله ساده را برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام انجام دهید:

 

مرحله اول:

ابتدا بر روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید و عکس مورد‌نظر را انتخاب کنید، سپس بر روی آیکون لینک در بالای صفحه کلیک نمایید.

مرحله دوم:

با ضربه زدن روی آیکون لینک، به صفحه ای مشابه صفحه زیر منتقل می‌شوید. بر روی گزینه Web Link کلیک کرده و در قسمت url آدرس کامل صفحه مورد نظر خود را وارد کنید. در پایان بر روی گزینه تایید کلیک کرده، تا لینک مورد‌‌نظر ذخیره شود.

مرحله سوم:

بعد از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام عبارت See more در قسمت پایین صفحه نمایش داده می‌شود، و با توجه به اینکه در بیشتر مواقع چندان واضح نیست و مخاطبین متوجه آن نمی‌شوند، بهتر است از جملاتی مانند جملات زیر یا استیکرهای مختلف جهت راهنمایی مخاطب و بازدید از لینک خود استفاده کنید.

  • برای مشاهده تخفیفات بیشتر کلیک نمایید.
  • صفحه را به سمت بالا بکشید.
  • از وب‌سایت ما دیدن نمایید.
  • برای خرید محصول کلیک کنید.

در این‌صورت مخاطبین شما متوجه خواهند شد که در استوری اینستاگرام  لینکی وجود دارد و با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه مورد‌نظر شده و باعث افزایش نرخ بازدید لینک می‌‌شوند.

با همین چند مرحله ساده لینک مربوط به سایت، کانال تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید در استوری خود قرار دهید. اما برای توجه مخاطبین به لینک استوری و گرفتن نتیجه بهتر باید چند کار مهم را انجام دهید، که در ادامه برای شما ارائه خواهیم داد.

پیشنهاد میشود : چگونه igtv بگذاریم

چگونه با کمتر از ۱۰هزار دنبال کننده در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا می‌شود با تعداد دنبال کننده کمتر از ۱۰هزار عدد در استوری اینستاگرام لینک قرار دارد؟

در پاسخ باید بگوییم روش‌های متنوعی در اینترنت برای این‌کار ارائه شده که ممکن است برای شما مفید واقع شود.

ما در این مقاله پرکاربردترین روش را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر تعداد دنبال‌کننده های شما کمتر از ۱۰هزار عدد می‌باشد و قصد گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را دارید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

  1. ابتدا یک ویدیو که مدت زمان آن بیشتر از ۱ دقیقه می‌باشد را انتخاب کنید.
  2. ویدیو انتخاب شده را در صفحه اینستاگرام خود پست کرده و در قسمت title عنوان ویدیو و در قسمت description لینک موردنظرتان را قرار دهید.
  3. به بخش استوری اینستاگرام بروید و یک تصویر ساده به عنوان پس زمینه انتخاب نمایید.
  4. زمانی‌که ویدیو شما به‌طورکامل آپلود گردید دوباره به بخش استوری اینستاگرام بروید، اکنون در قسمت بالای استوری آیکون لینک را مشاهده خواهید کرد.
  5. بر روی آیکون لینک کلیک نمایید.
  6. در صفحه‌ای که باز می‌شود از قسمت IGTV ویدیو خود را انتخاب کنید.
  7. در این حالت هر کس استوری شما را ببیند و بر روی عبارت نوشته شده که همان title می‌باشد، بزند لینک شما را خواهد دید که با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر هدایت خواهد شد.

یکی از معایب این روش غیررسمی، اضافه شدن یک فایل ویدیو به صفحه اینستاگرام شما می‌باشد که شاید مایل نباشید آن را داشته باشید، اما برای گذاشتن لینک در استوری صفحاتی که دنبال‌کننده کمتر از ۱۰هزار عدد دارند، کاربردی است.

پیشنهاد میشود : چگونه پیج اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

چگونه بازدید از لینک استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افراد و صاحبان کسب و کارهای مختلف بر این باورند که برای معرفی محصول یا خدمات خود باید در تمامی استوری‌های اینستاگرام لینک بگذارند، غافل از اینکه این‌ کار یک اشتباه رایج است که باعث می‌شود نرخ کلیک بر روی لینک به شدت کاهش یابد و کاربران کمتری استوری‌ها را دنبال کنند.

با در نظر گرفتن تعداد پست‌های استوری اینستاگرام باید یک یا دو استوری دارای لینک باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر استوری شما شامل چهار پست می‌باشد باید تنها درون یکی از آن‌ها لینک قرار داده شود.

این نکته نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که تنها زمانی از قابلیت گذاشتن لینک در استوری استفاده کنیم که مخاطب با کلیک کردن بر روی لینک با مطالب مفید و ارزشمندی روبه‌رو ‌شود.

در ادامه روش‌هایی کاربردی و سازنده، جهت بازدید بیشتر لینک در استوری اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی مطالب جدید و جذاب

یکی از بهترین روش‌هایی که باعث جذب مخاطب می‌شود، معرفی مطالب جدید و جذاب می‌باشد، اما باید توجه داشته باشید که مخاطبین شما با کلیک کردن بر روی لینک و طی کردن چندین مرحله می‌توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند و در پایان اگر این محتوا برای خواننده مفید نباشد می‌تواند باعث از دست دادن مخاطب شود. اگر محتوایی که تولید می‌کنید، ارزشمند و مفید باشد باعث افزایش بازدید از لینک شده و حتی توسط مخاطبین شما برای دیگر افراد به اشتراک گذاشته می‌شود.

قرار دادن لینک تخفیف

با توجه به این‌که افراد به گرفتن تخفیف و هدیه از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف علاقه فراوانی دارند، قرار دادن لینک تخفیف در استوری اینستاگرام یک روش عالی برای جذب مخاطب و افزایش بازدید از پست موردنظر شما می‌باشد.

قرار دادن لینک تبلیغ

اینستاگرام یک برنامه منحصربفرد جهت تبلیغ محصولات و خدمات محسوب می‌شود.کاربران اینستاگرام همواره ثابت کرده‌اند که بیشترین استقبال را از تبلیغات متنوع در این شبکه اجتماعی دارند.

اگر صاحب کسب و کار هستید و می‌خواهید محصول یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام معرفی کنید، می‌توانید از قابلیت گذاشتن لینک در استوری استفاده کرده و به تبلیغ محصول و خدمات خود بپردازید، به‌خصوص زمانی که محصول جدیدی دارید یا تخفیفات ویژه محدود برای مخاطبین خود در نظر گرفته‌اید. اما توجه داشته باشید تکرار مداوم این‌کار بدون خلاقیت باعث می‌شود استوری‌های شما کم‌کم برای مخاطبین جذابیت نداشته باشد و در آینده آن‌ها را دنبال نکند، درنتیجه تولید محتوای جذاب و ارزشمند همیشه باید در اولویت قرار گیرد.

برای اینکه بتوانید بهترین محتوا را تولید کنید باید هدف خود را تعیین نمایید. به عنوان مثال:

  • معرفی برند محصول یا خدمات
  • افزایش ارتباط با مشتریان
  • افزایش ترافیک سایت

زمانی‌که شما هدف خود را تعیین کردید می‌توانید بهترین محتوا را تولید کرده و بیشترین بازخورد را داشته باشید.

برگزاری مسابقه همراه با جایزه

اگر تمایل دارید لینک استوری شما بازدید زیادی داشته باشد تا بتوانید مخاطبین بیشتری را به سوی خود جذب کنید، باید در استوری اینستاگرام از محتوای منحصربفردی استفاده کنید که برای مخاطب وسوسه‌انگیز باشد و باعث شود بر روی لینک کلیک نماید.

برگزاری مسابقه همراه با جایزه، یکی از روش‌هایی است که بازدهی لینک شما را بیشتر می‌کند. انتخاب یک جایزه گران‌قیمت که به برند یا خدمات شما مرتبط نیست باعث می‌شود در پایان مسابقه، کاربر با شما قطع ارتباط کند، پس هوشمندانه جایزه را انتخاب کنید.

تنها راه جذب مخاطب بیشتر و بازدید بالا از لینک استوری، ارائه جوایزی مرتبط با کسب و کار شما است.

لینک گذاشتن در استوری برای یک ویدیو آموزشی کامل

همان‌طور که می‌دانید برای قرار دادن یک ویدیو در استوری و IGTV اینستاگرام محدودیت زمانی وجود دارد.

اگر ویدیو شما مدت زمان زیادی دارد یا یک دوره آموزشی کامل است، پیشنهاد می‌کنیم قسمتی از ویدیو را به‌گونه‌ای خلاقانه در استوری اینستاگرام قرار دهید و در آخرین استوری از مخاطبین خود درخواست کنید برای دیدن اطلاعات بیشتر یا شرکت در دوره آموزشی به لینک استوری مراجعه کنند. این کار باعث می‌شود تا بتوانید بازدید از لینک استوری خود را افزایش دهید.

به‌عنوان مثال، اگر قصد دارید ساخت یک محصول کاربردی را به ساده‌ترین شکل ممکن به مخاطب خود آموزش دهید، باید اولین پست استوری، تصویر کامل محصول باشد و در ادامه قسمت‌هایی از روند ساخت محصول قرار داده شود. در آخرین پست استوری می‌توانید مخاطبین خود را راهنمایی کنید که برای مشاهده کامل ویدیو بر روی لینک کلیک کنند.

سخن پایانی

گذاشتن لینک در استوری یکی از بهترین قابلیت‌های اینستاگرام است که نیاز بیشتر افراد در کسب و کارهای مختلف را برطرف نموده است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به راحتی کالا و خدمات خود را به جامعه آماری بیشتری معرفی کرده و بالاترین بازدهی را کسب کنید.

در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات مهم مربوط به گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را برای شما ارائه دهیم تا بتوانید از این قابلیت به بهترین شکل استفاده کنید.


منبع : تکبین

بهترین اسپرسو ساز خانگی چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد؟

سپرسو به عنوان یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌های جهان شناخته می‌شود و کم‌تر کسی را می‌توان یافت که تاکنون این نوشیدنی متفاوت و خارق‌العادّه را مصرف نکرده است. دستگا‌ه‌های اسپرسو ساز در انواع مختلفی موجود هستند که برای استفاده در کافی شاپ‌ و یا خانه طرّاحی شده‌اند و هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از اطّلاعاتی را در رابطه با ویژگی‌های اصلی بهترین اسپرسو ساز خانگی به شما عزیزان معرّفی کنیم و شما را با بهترین اسپرسو ساز خانگی و مزایای خرید آن آشنا سازیم.


بهترین اسپرسو ساز خانگی باید دارای نازل آب جوش و نازل بخار مجزّا باشد:

در هنگام خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی باید به این دو ویژگی‌ توجّه نمایید تا بتوانید بهترین محصول را برای مصارف خانگی تهیه کنید. اسپرسو ساز‌های خانگی در انواع گوناگونی در بازار موجود هستند و دارای تجهیزات و امکانات جانبی مختلفی می‌باشند و نازل آب جوش و نازل بخار دو مورد از این امکانات و تجهیزات هستند. نازل بخار یکی از امکاناتی است که در بسیاری از مدل‌های خانگی یا نیمه صنعتی موجود می‌باشد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید آب جوش مورد نیاز خود را در کم‌تر از یک دقیقه فراهم کنید و دیگر منتظر جوشیدن آب برای تهیه یک قهوه‌ی خوشمزّه و بی نظیر نباشد.

همچنین، بهترین اسپرسو ساز خانگی بهتر است که دارای نازل بخار نیز باشد تا عملکرد‌های آن افزایش یابد. شما با کمک نازل بخار می‌توانید شیر را در سریعاً بجوشانید و کف مورد نیاز خود برای ساخت نوشیدنی‌هایی به غیر از اسپرسو همچون: لته، کاپوچینو، موکاچینو و … تهیه کنید. بطور کلّی، وجود چنین امکاناتی در یک دستگاه اسپرسو ساز خانگی باعث می‌شود تا عملکرد‌های آن افزایش یابد و بتوان از آن برای تهیه سایر نوشیدنی‌های با پایه‌ی قهوه استفاده کرد و از طعم دلنشین و گوارای قهوه بهره‌مند شد و این موارد جزو ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند تا یک وسیله به بهترین اسپرسو ساز خانگی تبدیل شود و فروش بالایی را کسب کند.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
بهترین اسپرسو ساز خانگی باید دارای ویژگی‌های مختلفی باشد

بهترین اسپرسو ساز خانگی بیش از یک گروپ قهوه دارد!

تعداد گروپ یا کاپ قهوه‌ی اسپرسو ساز از دیگر مواردی است که باید در هنگام انتخاب و خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی به آن توجّه کرد. مدل‌های بسیاری در بازار وجود دارند که دارای دو گروپ قهوه مجزّا هستند و با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان بطور همزمان ۲ لیوان اسپرسو را تهیه کرد و دیگر نیازی به پر کردن دوباره‌ی گروپ قهوه برای تهیه لیوان دوّم نیست. این ویژگی در نگاه اوّل برای خریداران بسیار جالب به نظر می‌رسد ولی بهتر است به این نکته توجّه داشته باشید که افزایش گروپ دستگاه اسپرسو ساز به معنای افزایش قیمت آن نیز می‌باشد و در صورتی که شما قصد دارید تا تنها برای مصارف خانگی از دستگاه خریداری شده استفاده کنید، بهتر است به سراغ مدل‌های دارای یک گروپ بروید و هزینه‌ی خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی را از این طریق کاهش دهید.

 

گازی بودن بهترین اسپرسو ساز خانگی:

گازی بودن دستگاه اسپرسو ساز خانگی از دیگر ویژگی‌هایی است که مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت و بهتر است به این نکته توجّه نمایید که بازده عملکردی مدل‌های گازی بیشتر از مدل‌های برقی است. دستگاه‌های اسپرسو ساز برقی توانایی عبور بخار آب با شدّت و فشار زیاد از میان ذرّات فشرده شده‌ی قهوه را ندارند و نمی‌توان از آن‌ها برای تهیه قهوه‌های غلیظ استفاده کرد. به همین دلیل، بهترین اسپرسو ساز خانگی معمولاً به صورت گازی است تا بتوان از آن‌ برای تهیه غلظت‌های بالا از قهوه استفاده کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

بهترین اسپرسو ساز خانگی
معمولاً اسپرسو ساز‌های گران قیمت‌تر دارای امکانات بیشتری نیز هستند

 

استیل بودن بدنه و مجاری بهترین اسپرسو ساز خانگی:

استیل ضد زنگ بهترین آلیاژ برای ساخت دستگاه‌های قهوه می‌باشد و بهترین اسپرسو ساز خانگی باید از این ویژگی برخوردار باشد تا عمر مفید و بازده آن به دلیل مسدود شدن مجاری داخلی دستگاه دچار کاهش نشود. دستگاه‌های اسپرسو دائماً در مجاورت رسوبات قهوه و آب قرار دارند و عدم رعایت شدن برخی از موارد در ساخت بدنه‌ و مجاری آن‌ها می‌تواند موجب کاهش بازده کلّی دستگاه شود و کیفیّت اسپرسو تهیه شده بوسیله‌ی آن‌ها را کم‌تر کند. بنابراین، در هنگام خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی همواره به دنبال مدل‌هایی باشید که بدنه و مجاری آن‌ها از جنس استیل ضد زنگ است تا با مشکلات عنوان شده روبرو نشوید.

 

وجود سیستم Self-Cleaning در بهترین اسپرسو ساز خانگی:

اسپرسو ساز‌های پیشرفته و گران قیمت دارای سیستم شستشوی مجاری هستند و این ویژگی باعث می‌شود تا بتوان این دستگاه‌ها را در مدّت زمان کوتاهی تمیز و دوباره آماده‌ی استفاده کرد که مسئله‌ی بسیار مهمّی برای دستگاه‌های نیمه صنعتی و مدل‌هایی محسوب می‌شود که برای استفاده در کافی شا‌پ‌ها ساخته شده‌اند. اگرچه این مورد می‌تواند قیمت دستگاه اسپرسو ساز خانگی را به شدّت افزایش دهد ولی این مبلغ ارزش پرداخت کردن را دارد و بسیاری از مشکلات شما را برطرف خواهد کرد و باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.


منبع : تکبین